סוכנות עמיתים היא בית לכל צרכי הביטחון הכלכלי של אנשים ומשפחות. המערך המקצועי של עמיתים בנוי במיוחד כדי לספק לכל לקוח בכל שלב בחיים מעטפת פתרונות מיטבית – ביטחון כלכלי בראייה כוללת

התכנית הפנסיונית
ביטוח פרטיים
חסכון ותכנון פנסיוני

כל המרכיבים של ביטחון כלכלי ללקוח במסגרת מקצועית אחת

סוכנות עמיתים היא בית לכל צרכי הביטחון הכלכלי של אנשים ומשפחות. המערך המקצועי של עמיתים בנוי במיוחד כדי לספק לכל לקוח בכל שלב בחיים מעטפת פתרונות מיטבית – ביטחון כלכלי בראייה כוללת:

  • פנסיה – הבטחת אמצעי קיום לאחר גיל הפרישה באמצעות תוכניות חיסכון פנסיוני
  • ביטוח – הבטחת מקורות מימון במקרה של נזקי גוף ובריאות באמצעות פוליסות ביטוח
  • חיסכון – הבטחת גמישות כלכלית להגשמת מטרות באמצעות תוכניות חיסכון לטווח קצר ובינוני

שילוב נכון של פתרונות פנסיה, ביטוח וחיסכון מעניק ללקוח מטריית הגנה מקיפה לכל מגוון הצרכים שמעבר לקיום השוטף – העתיד, החלומות והמקרים הבלתי צפויים.

באמצעות מערך הגנה איכותי הלקוח יכול ליהנות מראש שקט בעבודתו ובחייו הפרטיים, ולהתמקד במשפחה, בקריירה ובחיי היומיום. בכל התרחשות – בין אם צפויה כגון היציאה לפנסיה ובין אם בלתי צפויה כגון אירוע ביטוח – יש ללקוח משענת כלכלית איתנה.

ביטחון כלכלי: פתרון אישי לכל לקוח

צוות עמיתים, המשלב את כל תחומי הידע המקצועי, בונה ללקוח פתרון בהתאמה אישית. בניית הפתרון נעשית בשיתוף הלקוח, על בסיס הכרה והבנה של צרכיו, תוכניותיו ויכולותיו.

לאורך כל הדרך מתקיים מעקב שוטף על מנת לאפשר התאמה של הפתרונות להתפתחויות בשווקים, חידושים וכמובן לכל שלב בחיי הלקוח – הקמת משפחה, הרחבת משפחה, שדרוג קריירה ועוד.

סגירת תפריט