המטרה העיקרית של ביטוח חיים הוא לספק הגנה פיננסית ליקרים לכם במקרים של מוות, אבדן כושר עבודה או נכות שעלולים לפגוע בפרנסת המשפחה. בעמיתים ניהול הסדרים פנסיונים אנו מעמידים לרשותכם מספר סוגים של ביטוחי חיים שישמרו על היקרים לכם במקרה הצורך.

אף אחד לא אוהב לחשוב על מצב בו הוא לא יוכל לעמוד לרשות משפחתו, אך אם אתם המפרנסים העיקריים של המשפחה חשוב מאוד שתכינו רשת ביטחון פיננסית למקרה כזה. לפניכם סקירה על חשיבות ביטוח החיים וביטוחי החיים העומדים לרשותכם בעמיתים ניהול הסדרים פנסיונים.

מדוע חשוב לרכוש ביטוח חיים

מצבים של מוות בטרם עת, אבדן כושר עבודה או נכות גוררים פגיעה במצב הפיננסי של המשפחה – חלק ניכר מההכנסה המשפחתית יורד מהתקציב המשפחתי, ובמקרה של אבדן כושר עבודה או נכות נוספות הוצאות על הטיפולים השונים. כתוצאה מכך המשפחה מוצאת את עצמה מול הצורך להיערך מחדש מבחינה פיננסית.

ביטוח חיים מהווה רשת ביטחון למצבים מסוג זה, ומספק למשפחה ולמבוטח מענה פיננסי כך שהם יכולים לשמור על רמת החיים אליה הם רגילים, תוך הסתגלות למצב החדש.

ביטוח חיים בעמיתים ניהול הסדרים פנסיוני

בעמיתים ניהול הסדרים פנסיונים אנו מעמידים לרשותכם מגוון ביטוחי חיים, אותם אנו מתאימים באופן אישי לצרכים שלכם ושל בני משפחתכם. בנוסף, אם יעלה הצורך בהפעלת הביטוח אנו נסייע לכם לקבל את מלוא זכויותיכם, על פי תנאי הפוליסה.

אתם מוזמנים לקרוא עוד על תוכניות הביטוח השונות, וליצור עמנו קשר בכל שאלה.

חשוב לזכור, עמיתים פועלת כברוקר פרטי ובלתי תלוי מול חברות הביטוח המובילות בישראל, נתון המאפשר לנו להציב את הלקוח במרכז ולספק את המוצר המתאים ביותר ללא מחויבות לחברות הביטוח השונות.

למידע נוסף ולקביעת פגישה ראשונית ללא התחייבות צרו איתנו קשר או השאירו פרטים באתר

ביטוח חיים – תוכניות ביטוח

בעמיתים ניהול הסדרים פנסיונים אנו מעמידים לרשותכם סוגים שונים של ביטוחי חיים שנותנים מענה למגוון צרכים. כל ביטוח חיים אותו אתם רוכשים, מותאם בדיוק לצרכים שלכם על ידי אנשי הצוות של עמיתים.

ביטוח חיים למקרה פטירה (ריסק)

ביטוח ריסק מספק מענה כלכלי במקרה של מות המבוטח. במקרה כזה המשפחה מקבלת את סכום הביטוח בצורה הונית או בצורת קצבה, בהתאם לתנאי הפוליסה, אשר מאפשר לה לשמור על רמת החיים אליה היא התרגלה, ולהתמודד עם המצב החדש שנוצר מהפן הפיננסי.

ביטוח חיים למקרה פטירה (ריסק) – קצבה חודשית כהכנסה למשפחה

ביטוח חיים שמטרתו לספק הכנסה חודשית מתמשכת למשפחה במקרה מוות בטרם עת של המבוטח, כאשר הפוליסה מאפשרת לבני המשפחה להמשיך באורח חייהם במקרה של פטירה. כמו כן, ביטוח זה מהווה אופציה אטרקטיבית בין ביטוחי החיים כתוצאה מעלות נמוכה הנובעת מתקופת הזמן המוגבלת בה בוחר המבוטח. ביטוח חיים כקצבה חודשית יכול להירכש כביטוח יסודי או כביטוח נוסף, ולהכיל יותר ממבוטח אחד.

ביטוח חיים הכולל אפיקי חיסכון

ביטוח חיים המספק כיסוי למקרה של מוות בטרם עת וכולל אפיקי חיסכון לטווח ארוך. מסלול זה מתאים בעיקר לחוסכים לתקופת הפרישה ומאפשר השקעה במגוון מסלולים שונים, ושמירה על רמת החיים גם לאחר היציאה לגמלאות.

למידע נוסף אודות ביטוח פנסיוני >>

ביטוח נכות ואבדן כושר עבודה

ביטוח שמספק כיסוי במקרה בו כתוצאה מתאונה או מחלה מאבד המבוטח את כושר עבודתו.

סגירת תפריט