מבנה ביטוח הבריאות בישראל

מבנה ייחודי של שלוש שכבות כיסוי מבטיח לאזרחי ישראל כיסוי רפואי איכותי בהתאמה אישית

ישראל היא אחת המדינות המתקדמות בעולם בתחום ביטוח הבריאות ובין הבודדות המציעות שלוש שכבות של כיסוי לאזרח. מבנה ייחודי זה מאפשר לכל אזרח בישראל גם ליהנות מכיסוי רפואי איכותי וגם להבטיח לעצמו פתרונות מתקדמים בעת הצורך.

ביטוח בריאות ממלכתי לכל אזרח

כל אזרח במדינת ישראל נהנה מביטוח רפואי במסגרת סל הבריאות הממלכתי. השירות ניתן חינם באמצעות קופות החולים ובתי החולים הממשלתיים. כל מה שצריך לעשות כדי לקבל את השירות הוא להירשם לאחת מקופות החולים.

השירותים הרפואיים במסגרת סל הבריאות הממלכתי מקיפים את מרבית הצרכים הרפואיים השוטפים וכמו-כן צרכים מורכבים יותר כגון ניתוחים מסויימים, תרופות ושורה של טיפולים.
סל הבריאות הממלכתי מתעדכן מעת לעת עפ"י צרכי הציבור המשתנים ובהתאם להתפתחויות בתחום הרפואה.

ביטוח שב"ן (שירותי בריאות נוספים) לחברי קופות החולים

קופות החולים מורשות לספק לחבריהן שירותי בריאות נוספים, מעבר לשירותי הסל הממלכתי, וזאת תמורת תשלום (המחיר הינו אחיד לכל קבוצת גיל).
מגוון השירותים כולל בדיקות תקופתיות, טיפולי שיניים, שירותי רפואה משלימה, תרופות, חוות דעת רפואיות וגם ניתוחים שונים שאינם כלולים בסל הממלכתי.

רוב גדול של אזרחי ישראל הצטרף לשב"ן במסגרת קופת החולים אליה הוא שייך.

ביטוח בריאות פרטי של חברות הביטוח

כל אזרח יכול להשלים את הכיסוי הרפואי ע"י רכישה של פוליסות ביטוח בריאות פרטי המשווקות ע"י חברות הביטוח. פוליסות אלה מאפשרות למבוטחים ליהנות משירותי רפואה מתקדמים שאינם מכוסים במסגרת הממלכתית או ע"י שב"ן של קופות החולים.

רובד הביטוח הפרטי כולל כיסוי לניתוחים וטיפולים מחליפי ניתוח, השתלות איברים בישראל ובחו"ל, שירותים אמבולטוריים מתקדמים, ביטוח לגילוי מחלות קשות וביטוח לגילוי סרטן.

סוכנות עמיתים משווקת את ביטוחי הבריאות הפרטי של חברות הביטוח. מומחי הביטוח שלנו עומדים לשירות הלקוחות בייעוץ והתאמת פתרונות הביטוח לצרכים וליכולות של כל לקוח.

סגירת תפריט